מה זה אומר לקנות ב-zap?
החל ממאי 2023, אתר zap מציע שירות חדש: רכישה ישירות בתוך zap, בנוסף להשוואת המחירים ולקטלוג של מעל מיליון מוצרים מאלפי חנויות שונות. בכל מקום בו נמצא הכפתור "רכישה דרך zap" (במקום "מעבר לחנות"), ניתן להוסיף לסל מוצרים שונים, לקנות בצורה מהירה, נוחה ובטוחה, ולקבל את כולם במשלוח אחד. בנוסף, ניתן ליהנות מפריסת תשלומים נוחה ומאפשרויות משלוח מגוונות. בשלב זה רק חלק מהמוצרים ניתנים לרכישה ישירה, אך בהמשך נרחיב את המגוון ונציג יותר ויותר מוצרים לבחירתכם.
אני קונה מהחנות או מ-zap?
האתר מציע למעלה ממיליון מוצרים, כאשר את חלקם ניתן לקנות מהחנויות המפרסמות באותו פורמט מוכר, ואת חלקם ניתן לקנות ישירות מ-zap. כך תזהו אותם:
• כפתור "רכישה דרך zap" בצבע תכלת - נשארים ב-zap ורוכשים את המוצר בצורה מהירה, נוחה ובטוחה בלי לעבור לאתר חיצוני.
• כפתור "לאתר החנות" בצבע כתום - עוברים לאתר של החנות שמוכרת את המוצר.
למי אני פונה אם יש בעיה?
ל-zap יש מדיניות שירות מחייבת. כלל החנויות שמוכרות ומפרסמות ב-zap מחויבות לרמת שירות זו. בכל עת ניתן לפנות ישירות אל החנות מהאזור האישי באתר.
בנוסף, ניתן לפנות אל נציגי שירות הלקוחות של zap באמצעות מרכז התמיכה, בווטסאפ שמספרו 054-1466492 או בצ'אט באתר.
צריך רק לספק את פרטי ההזמנה והפרטים המזהים, ואנחנו נדאג לתת מענה מהיר.
שעות הפעילות של שירות הלקוחות הן 09:00-17:00.