שלחתי חוות דעת על חנות והיא לא מופיעה
כל חוות הדעת עוברות בדיקה במחלקת התוכן של zap. רק חוות דעת שעברו הליך אימות קבוע ואושרו על ידי צוות התוכן יפורסמו באתר. בעמוד חוות הדעת שלי באזור האישי ניתן לראות את סטטוס חוות הדעת ששלחת.
מדוע חוות הדעת שלי על חנות נדחתה?
הסיבות הנפוצות שבגללן נדחות חוות הדעת הן:
1. חוות הדעת מכילה השמצות אישיות, גידופים, שפה בוטה, מידע בלתי חוקי, מאיים, מידע בלתי הולם או בלתי מוסרי, או מידע שיש בו חשש להוצאת לשון הרע.
2. חוות הדעת מכילה פרטים אישיים, מספרי טלפון, מידע אישי או מידע רגיש.
3. חוות הדעת מכילה האשמות כנגד אנשים פרטיים.
4. לא הומצאו הפרטים או המסמכים הנדרשים לאימות חוות הדעת.
אם חוות הדעת נדחתה, ניתן לערוך אותה ולעדכן אותה עם השינויים הנחוצים על מנת לאפשר את פרסומה.
איך ניתן לעדכן חוות דעת שנדחתה?
על מנת לעדכן את חוות הדעת יש להיכנס לעמוד החנות וללחוץ על כפתור "שליחת חוות דעת". המערכת תזהה שכתבת כבר חוות דעת על חנות זו, תציג את המלל המקורי ותאפשר לך לערוך אותו ולשלוח לטיפול חוזר. חשוב לדעת: לא ניתן לשנות את הדירוג שנתת לחנות, אלא את המלל בלבד.
האם zap מתערב או משנה את חוות הדעת שהגולשים העלו?
לא – חוות הדעת מפורסמות על ידי zap כפי שהן, ללא מחיקה, הוספה או שינויי טקסט וללא תיקון שגיאות כתיב.
מתי תתפרסם חוות הדעת ששלחתי?
הטיפול בחוות הדעת לוקח ברוב המקרים כשבוע, שכן ניתנת לחנות הזדמנות לבדוק ולהגיב על חוות הדעת תוך מספר ימים.
למה נדרשתי להעביר לידי zap הוכחת קנייה?
אתר zap עושה מאמצים רבים על מנת לפרסם חוות דעת אמיתיות ומהימנות בלבד. את הוכחת הקנייה אנו דורשים על מנת לוודא שאכן התבצעה רכישה.