איך אקבל את המוצרים?
ניתן לקבל את המוצרים שהזמנת במגוון דרכים: לאסוף מהחנות, מלוקר או נקודת איסוף, או באמצעות שליח עד הבית (שיטות המשלוח עבור כל מוצר נקבעות על ידי החנות). בעת ההזמנה ניתן לבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליך.
כמה אשלם עבור המשלוח?
עלות המשלוח נקבעת בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת. חשוב לקרוא את תנאי המשלוח הספציפיים של כל מוצר לפני השלמת ההזמנה - הם מופיעים באופן ברור ובולט בשלב בחירת הכתובת למשלוח וסוג המשלוח, כולל העלות של כל סוג משלוח.
בדרך כלל, על פי מדיניות המשלוחים של zap, עלות המשלוח ללוקרים ונקודות איסוף היא עד 20 ₪, ועלות משלוח באמצעות שליח עד הבית - עד 35 ₪. למוצרים חריגים ייתכן תמחור שונה.
כמה זמן לוקח להזמנה להגיע?
זמן ההגעה של כל מוצר יופיע בעמוד הרכישה, לאחר שמוסיפים את המוצר לעגלה ומזינים את הכתובת למשלוח. בדרך כלל זמני ההגעה של המוצרים באתר הם באחריות החנויות המוכרות את המוצרים, ובדרך כלל הם אחידים. במקרים של הובלות מיוחדות או מוצרים בהתאמה אישית ייתכן שזמני ההגעה ישתנו.
איך אפשר לעקוב אחרי סטטוס המשלוח?
ההזמנות שלך מוצגות באזור האישי שלך באתר, בעמוד ההזמנות שלי. בעמוד ההזמנה ניתן לראות סרגל התקדמות שמציג את סטטוס החבילה ואת התאריך המשוער לאספקה.
הזמנתי באיסוף עצמי, מתי אפשר להגיע לחנות?
כשההזמנה תהיה מוכנה למסירה, תישלח אליך הודעת סמס שמזמינה אותך להגיע לסניף שבחרת ולאסוף אותה. כתובת החנות ושעות הפעילות מופיעות בעמוד פרטי ההזמנה באזור האישי, וגם במייל אישור ההזמנה שקיבלת.